STUDENT 9 JUNI 2020

S:t Botvids gymnasiums huvudentré.

S:t Botvids huvudentré.

Till årets studenter:

Välkomna till 2020 års studentavslutning vid S:t Botvids gymnasium!

I år är inte som andra år, men vi vill ändå fira er studenter genom att man träffas varje klass för sig under festliga former i aulan den 9 juni. Det blir musik, tal av rektor och betygsutdelning, men framförallt möjlighet för klassen och mentor att säga tack och farväl till varandra!

Utanför aulan blir tillfälle till mingel.

Varje klass kommer ha en egen tid för avslutning och sedan lämnar man skolområdet. Det är viktigt att det inte blir folksamlingar på gården, så vi räknar med att du informerar anhöriga och vänner om att inte komma till skolan. Vi räknar också med att alla följer riktlinjerna från folkhälsomyndigheten och håller avstånd, tvättar händerna och stannar hemma om man har några symtom.

Vi hoppas på en trevlig dag tillsammans med er studenter! Om det finns frågor går det bra att kontakta skolledningen.

Varmt välkomna!

Karin Eiderbrant